Ach, ten dekolt…

FullSizeRender

Nie jestem fanką ani robienia selfies, ani tym bardzie selfies w negliżu. Ale dla tego zdjęcia robię absolutny wyjątek. Ten kostium z Zary jest po prostu fenomenalny. I choć nie kupiłam go, bo nie leżał idealnie (jest chyba dla dziewczyn o pełniejszej figurze i trochę wyższych), to koniecznie muszę spróbować coś takiego uszyć. Tytuł “Miss Plaży” murowany. Wszyscy faceci będą się za nim oglądać. Po prostu pięknieje się w czymś takim. To trochę tak, jak kiedyś kupiłam ciut przyduże sandałki Jimmy Choo. Gdy je założyłam, moje nogi magicznie wysmukliły się i wydłużyły o połowę (mam 160 cm wzrostu, więc nie mam z czym szaleć). Wszystko bym dała za takie nogi! A to przecież były moje własne! Więc wydałam małą fortunę na buty. Mieszkają w pudełku i czekają na swój dzień. Ale to tylko najlepszy dowód, że świetne buty i dobrze dobrana bielizna, może zdziałać cuda.

Ja robię zakupy w myśl zasady, że im dłużej debatuję, czy chcę coś mieć, tym gorszy jest to znak. Jeśli nie mam wątpliwości – i muszę to mieć – wtedy kupuję od razu. Ale jeśli zaczynam się zastanawiać, to znaczy, że mam jakieś “ale” i zawsze będę je mieć. To świetna metoda.

Drugim pytaniem, jakie sobie stawiam, to “co powiedziałaby Caroline”. Caroline to moja wspaniała przyjaciółka, jest trochę jak współczesna Mlle Chanel, obdarzona niezwykłym gustem i wyczuciem smaku. To ona namówiła mnie na kupno jedwabnej, morelowej sukienki, właśnie od Chanel, którą uwielbiam do dzisiaj. Ale i odwiodła mnie od kupna wielu rzeczy, które atrakcyjne są tylko na chwilę, ale z czasem stracą na aktualności.

Zawszę staram się też zrobić w myślach scan mojej garderoby i zastanowić się, jakie kombinacje jestem w stanie zaaranżować z użyciem danego stroju. To też zawsze pomaga. Więc w myśl trendu (bardzo słusznego z resztą) na Slow Fashion, inwestujmy w dobre rzeczy, które świetnie na nas leżą i odpuśćmy sobie te byle jakie. Czego sobie i Wam życzę.

Leave a Reply

