Przysięgam Wam, że płynie czas.

Przeglądałam ostatnio zdjęcia. Wiele zdjęć. I zdałam sobie sprawę, jak wiele w ciągu tego roku się dla mnie zmieniło. Na przykład znalazłam zdjęcia tej żółtej sukienki, zrobione właśnie około rok temu. Sukienkę tą zaczęłam szyć, chyba ponad dwa lata temu i dopiero wtedy ją skończyłam (miałam ją założyć na Sylwestra 2014/15!). To jest pierwsza rzecz, którą tak naprawdę uszyłam od początku do końca. Było to dla mnie wówczas niebywałe osiągnięcie.

Od tamtej pory, dzięki swojej wytrwałości udało mi się rozpocząć studia z konstrukcji ubioru oraz samodzielnie skonstruować i uszyć kilka lub kilkanaście sztuk ubioru, w tym męskie spodnie i koszulę. Wiem, że dla niektórych to niewiele, ale dla mnie to dopiero początek. Wciąż uczę się nowych rzeczy, cieszę się, że zdecydowałam się zaryzykować i zacząć wszystko od początku. Na zmiany nigdy nie jest za późno. Jak ktoś kiedyś pięknie powiedział: “za rok od teraz, będziesz żałował, że nie zacząłeś dzisiaj” (“a year from now on, you’ll wish you had started today”). Ja zaczęłam. Niczego nie żałuję.

Leave a Reply

